Afrikaanse gedachten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van † Esther Leeuw - WaarBenJij.nu Afrikaanse gedachten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van † Esther Leeuw - WaarBenJij.nu

Afrikaanse gedachten

dagelijks 2 liter water pp

Favoriet eten: Tikasso
Favoriet drankje: Ivorio ananassap

Afrikaanse indrukken:
zakje water,brommertjes, kinderen met tomatenblik,kapotte kleding, overbeladen vrachtwagens, snot aan de muur afvegen, kinderen altijd en overal, gastvrijheid, stokbrood, nescafe, straatleven, lizzard,gat in de grond, sesamkoekjes, to, stank, pislucht, vislucht, muggen, dikke lippen, eten met de handen, rijst, slippers, kakkerlakken, toebab, nazara, bic, kado, bon-bon, mobieltjes, losse kabels, open riool, kip, gaten in de weg, stof, wijnfles met benzine, zon, moskee, matje, laaghangende broeken, schildpadjes, poussiere, heel erg mooie vrouwen, mensen, sigaren, holderdebolder, djembe, balafoon, vieze kinderhandjes, gewoon water, zeepwater, kamelen, papaya, ananas, mille franc, cacahuettes, lafi, lafi bala, yasouma, mon frere.

Burkina Faso: land van de oprechte mens.

15 dec 2008 - 15 jan 2009
Jan Wilms
Esther van der Leeuw

• 15 Januari 2009 - 13:50

Loes:

Esther en Jan: Wat een superverhaal!! Ik heb er heel erg van genoten!
    En wat een mooie laatste zin om de reis mee af te sluiten! Ik ben heel erg onder de indruk!! Petje af!

• 15 Januari 2009 - 14:33

Appelblauwzeegroentj:

Dag Esther, jullie mogen best fier zijn op jullie prestaties .Hoop dat jullie in de lage landen zachtjes mogen landen ....letterlijk en figuurlijk .Erg benieuwd naar je life-verslag ...en foto's !
    Tot héél binnenkort.A en B

• 15 Januari 2009 - 16:22

Nonja En Harry:

Esther en Jan,
    Het was echt een genot om een heel klein beetje met jullie meee te reizen. We hebbnen er echt van genoten.
    We wensen jullie een goede trip terug naar huis. Esther ik hoop je snel te zien op de step en aan onze eettafel met je verhalen en foto's. Bij deze ben je alvast uitgenodigd. Alleen nog even een datum prikken.

Tot snel en knuffel.

• 15 Januari 2009 - 16:46

Frans Olthof:

lafi bemé, nè zabre,ook wel mooie kerels, liquidi kabé, bravolta (maar dat zal wel van naam veranderd zijn), (petit) flag, hectiek, toch relaxed, mee-eten, sterrehemel, versierpogingen, lachen.

L'Afrique c'est chique!

• 15 Januari 2009 - 18:34

Nj:

heb genoten van jullie trip door afrika
    maar ben ook blij je snel weer tezien esther
    tot steps
    gr nicole janssen

• 15 Januari 2009 - 20:24

Mieke:

Welkom terug in het schone gestructureerde rijke koude Nederland!
    Gr.Mieke

• 16 Januari 2009 - 07:10

Jolanda:

leuk en interessant al die verhalen
    heel goede reis
    groetjes

• 16 Januari 2009 - 07:35

Fiet En Nol:

Deze woorden geven inderdaad de blijvende indrukken bij jullie. Je hoeft maar zo'n woord met elkaar uit te spreken en daar komt dan een verhaal. We wensen jullie een goede reis terug en zijn blij, dat Esther dit zo heeft kunnen meemaken en aan ons wilde vertellen en toegelicht heeft met foto's.

• 16 Januari 2009 - 08:42

Elly:

Beste Jan en Esther,

De weemoed van het vertrek is voelbaar tot hier. Schitterend vond ik het om jullie op afstand te volgen. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en succes met het plannen voor een vervolg!
    Goeie reis.
    Knuffel, Elly

• 16 Januari 2009 - 19:49

Nard En Laura:

Hoi Ester en Jan,

Het is geweldig om jullie reiservaringen op deze manier mee te mogen beleven. We hebben er echt van genoten.

Groetjes, Nard, Laura en de kids

• 17 Januari 2009 - 16:50

Sophia:

Nou Esther, je bent nu echt een afrikaanse met
    je nieuwe outfit. Leuk hoor.
    Bedankt voor al je reisverhalen zo hebben we het goed kunnen volgen.

• 17 Januari 2009 - 17:15

Harry En Gonny:

Hallo Esther en Jan,
    Bedankt voor de laatste indrukken en de foto's. Gezellig. Wij hebben op deze manier een klein beetje kunnen meeleven.Voor jullie terugreis....het allerbeste....en behouden thuiskomst! Dag.