AFRIKADAG 24 mei LOCATIE GEWIJZIGD - Reisverslag uit Weert, Nederland van † Esther Leeuw - WaarBenJij.nu AFRIKADAG 24 mei LOCATIE GEWIJZIGD - Reisverslag uit Weert, Nederland van † Esther Leeuw - WaarBenJij.nu

AFRIKADAG 24 mei LOCATIE GEWIJZIGD

Door: Esther van der Leeuw

Blijf op de hoogte en volg † Esther

15 Mei 2009 | Nederland, Weert

Hallo allemaal,

onlangs heb ik jullie laten weten dat ik op zondagmiddag 24 mei ga vertellen over mijn reis naar Burkina Faso en Mali van afgelopen december/januari.

Hoe ziet deze middag eruit?
Ik houd twee (dezelfde) presentaties.

Vanaf 14.00 uur zijn jullie welkom. Koffie, thee en een Afrikaanse lekkernij staan klaar!

Om 14.30 uur is de eerste film-presentatie over de reis (duurt een half uurtje). Aansluitend een optreden in Afrikaanse sfeer van (een delegatie van) de band IDON! met Jan, Jolanda en Paul. Laat je meeslepen op het Afrikaans ritme van zang, percussie en dans....
Tussendoor neuzen tussen de Afrikaanse spulletjes, waarvan de opbrengst geheel naar ons project in Burkina Faso gaat!

Om 16.00 uur is de tweede (dezelfde)presentatie, met aansluitend het bovengenoemde ritueel: optreden en rondneuzen.

Kortom, er zijn twee momenten waarop ik vertel over de reis en het project: om 14.30 uur en om 16.00 uur. Kijk maar welk tijdstip het beste uitkomt. Kom op tijd, dan verloopt alles gladjes...

De locatie waar dit plaatsvindt is gewijzigd !!!! Het is nu:

Cafe MicroBar
Nassaulaan 5 Weert

Ook hier is voldoende parkeergelegenheid (nabij de supermarkt)

Groeten en ik hoop jullie de 24e te zien!

Esther van der Leeuw

• 16 Mei 2009 - 17:23

Gertie:

hallo ester
    helaas ben ik verhinderd zondag groetjes gertie
    veel succes

• 18 Mei 2009 - 12:09

May:

Hoi Esther,
    Ik moet zondag werken, maar ik probeer na mijn werk nog even te komen. Ik hoop je tweede presentatie van 16,00 uur nog te kunnen meepikken.
    Groetjes,
    May

• 18 Mei 2009 - 14:17

Fiet En Nol:

Esther we wensen jou een succesvolle zondagmiddag. Wij zijn echter verhinderd, Geef svp je bankrekening door, om zodoende een donatie ook van ons aan jouw werk mogelijk te maken.

• 19 Mei 2009 - 19:51

Harry En Gonny:

Hallo Esther,

Bij deze willen wij je even laten weten, dat we Zondag niet komen. Het is beter voor mij dat we dat niet doen, maar we leven met je mee en hopen dat je een lekkere drukke dag mag krijgen. Volgens de weerberichten gaat het ook de goede kant op. We zullen de een of de ander een envelop meegeven en daar weet jij dan wel raad mee!Fijne "vruchtbare"zondag en de groeten van ons O.Harry en T. Gonny

• 22 Mei 2009 - 12:25

Sophia:

Hallo Esther

Helaas kan ik zondag niet komen. ik has met deze of gene willen meerijden maar dat lukt niet. Als je in Maastricht bent krijg je dan alsnog een bijdrage
    voor afrika. Eem gezellige dag. Ik leef met je mee. H. Gr. Sophia

• 08 Juni 2009 - 07:48

Wim Rühl:

Hoi Esther,
    Ik ben met vakantie geweest dus ik zie je bericht nu pas. Hopenlijk is het een gezellige en interessante bijeenkomst geweest.
    Verder succes met je activiteiten.
    Groet,
    Wim Rühl