VERTREK NAAR WARME OORDEN - Reisverslag uit Weert, Nederland van † Esther Leeuw - WaarBenJij.nu VERTREK NAAR WARME OORDEN - Reisverslag uit Weert, Nederland van † Esther Leeuw - WaarBenJij.nu

VERTREK NAAR WARME OORDEN

Door: Esther van der Leeuw

Blijf op de hoogte en volg † Esther

04 December 2009 | Nederland, Weert

Hallo allemaal,

Ja hoor, het is weer zover, de spullen staan klaar...ik ben er helemaal klaar voor! Morgenvroeg richting Brussel en dan rond de lunch hangen we in de lucht.

We zijn met vieren: Annet, Jan, Loek en ik. Wat is de bedoeling? We vliegen naar de hoofdstad van Burkina Faso (Ouagadougou) met een overstap in Libië. We worden daar opgehaald door onze Afrikaanse vrienden (...) en gaan de eerste dag zeker bijkletsen! Tot 19 december hebben we de tijd om in het Noorden van Burkina Faso te reizen, te kijken hoe het met 'ons' dorp gaat en nog wat voorberdingen te treffen voor de groep: op 19 december komen er 19 mensen uit Nederland naar Burkina Faso: vrienden, kennissen en dorpsgenoten, met kinderen! Samen gaan we een week naar 'ons' dorp waar een musiek en dansfestival is georganiseerd. We gaan natuurlijk bekijken wat er allemaal is gebouwd en misschien moeten we nog een handje meehelpen...Daarna vieren we samen kerst en vervolgt ieder zijn eigen weg, er gaan groepjes naar Mali en naar Burkina Faso.
2 Januari komen de meesten van de groep weer terug (een aantal mensen blijft iets langer).
Kortom, de Sint, kerst, oud en nieuw worden dit jaar gevierd in Afrika!
Zodra ik een computer traceer, zal ik weer een berichtje sturen. Dat zal beslist uit Afrika zijn....
Doei!!!!

Esther

• 04 December 2009 - 19:48

J.feijen3@chello.nl:

Hoi Esther

• 04 December 2009 - 19:49

J.feijen3@chello.nl:

hele goede reis gewenst en een gezond en gelukkig 2010 in Afrika.

Groetjes

Nellie Feijen ( van de stepsles)

• 04 December 2009 - 20:20

Elly Penders:

Bofkont,

Super dat je weer gaat!

Succes daar en heel veel plezier.

Groetjes,

Elly

• 04 December 2009 - 20:27

Jos Margareth Cito:

Een hele mooie reis en geniet ervan
    Groetjes van ons.

• 04 December 2009 - 20:31

Nonja En Harry:

Dat klinkt allemaal weer heel erg goed. Geniet ervan en blijf vooral verhalen sturen want dan riezen wij een beetje mee.
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Nonja en Harry

• 04 December 2009 - 20:57

Jose En Theo:

Hoi lieve Esther,
    We wensen jou en je reisgenoten een goede reis en fijn verblijf in Afrika.
    Alvast fijne feestdagen.

Groetjes
    Theo en Jose

• 04 December 2009 - 22:09

Ans De Hoen:

Ha Esther,
    Een hele fijne reis en dat zelfde is ook voor je medereizigers.
    Groetjes Ans.

• 05 December 2009 - 09:20

Valerie:

Ha Esther,
    Wat een leuke plannen weer, veel plezier met alles, en alvast (erg vroeg) de beste wensen!!

Groetjes Valerie

Goede reis toegewenst!

• 05 December 2009 - 15:20

Wim Cornelissen:

Ha Leeuwtje,

Ik ben benieuwd naar de vorderingen in jullie dorp én naar alle nieuwe ontwikkelingen die ze daar hebben voorgenomen.

Wim.

• 05 December 2009 - 17:25

John Man:

"jongens en meisjes" alvast een heerlijke tijd toegewenst; wij hier moeten nog even geduld hebben.
    tot gauw

• 06 December 2009 - 07:51

Angelique:

Heel veel plezier en weer een mooi avontuur, ben benieuwd naar jullie verhalen ! groetjes

• 06 December 2009 - 10:51

Theo Van Der Horst:

Esther,
    heel fijne reis wensen wij jullie.

• 06 December 2009 - 11:00

Edgardo:

He die Esther!
    Tja wat een surprise (ik was vergeten dat je rond deze tijd weer naar Afrika ging). Ben benieuwd wat je weer allemaal gaat beleven.
    Heel veel plezier, geniet ervan en veel succes met z'n allen!

• 06 December 2009 - 14:22

Mieke:

Esther Annet Jan en Loek een super reis toegwenst vanuit het regenachtige Sint weer in Pey.

• 06 December 2009 - 15:56

Harry En Gonny:

Daar gaat ze dan weer!!!!
    Goede reis en sukses.
    We blijven je weer volgen. Groeten voor allen van ons
    Harry en Gonny

• 06 December 2009 - 20:12

Jes:

Ik kijk uit naar het vervolg van je reis.
    Veel plezier en goede reis.

• 06 December 2009 - 20:24

Jacqueline En Mat:

Hoi Eshter,

Heel veel plezier in Afrika. Hakuna matata.
    Jacqueline en Mat.
    Mira en Kiki.

• 07 December 2009 - 07:40

Tiny V.d. Moosdijk:

Hoi Esther,
    Fijne reis.
    Ik kijk alweer uit naar jou verhalen.
    Veel plezier daar.
    Groetjes, Tiny.

• 07 December 2009 - 08:17

Vic:

Esther, ik wens je een hele fijne tijd in Burkina Faso. Veel succes met jullie werkzaamheden aldaar en kom weer behouden terug. Groeten aan de rest.

• 07 December 2009 - 13:07

Dani:

Dan moeten we in het nieuwe jaar maar weer eens gaan shoppen ! Veel plezier in Afrika en vooral weer genieten ...

• 07 December 2009 - 15:26

Marjan Pleunis:

Esther,
    ik wens je een inspirerende tijd in Africa!
    groetjes, Marjan

• 07 December 2009 - 17:09

Gerty:

Hallo Esther, Annet, Jan en Loek.

Héél veel plezier vanuit een koud Montfort. En voor Annet, zonder jou is de sinterklaas middag maar half zo leuk.

Kusje Gerty

• 07 December 2009 - 21:35

Frans Olthof:

hele goeie reis.
    We zullen het wel weer lezen

• 08 December 2009 - 11:55

Miranda Teunissen:

Hoi Esther,

Mijn blik gaat naar links; een lege plaats. Heel veel plezier en succes toegewenst. Enne .... neem wat Afrikaanse warmte mee terug.

Groetjes, Miranda.

• 08 December 2009 - 18:47

Appelblauwzeegroentj:

Dag Esther,nu begrijp ik waarom jij zo graag naar Afrika reist...met een familienaam als de jouwe !!!een héél fijne tijd met al je vrienden en kennissen aldaar.' t Zal weer een fantastische ervaring zijn!Lieve groet.A en B